smultron på strå

Blåa och vita toner...

Publicerad 2012-06-20 09:43:00 i Inredning,


Jag har ju målat om lite väggar härhemma, bland annat i hallen och i hobbyrummet...nu är allt vitt och ska så få vara... har funderat lite å jag vill ha samma tråd på nedervåningen..accentfärger blir blå i alla olika nyanser, sandfärgat och vitt... tror det kan bli bra...lite marint/gammeldags sådär...Här kommer lite nytt jag köpt med just de tankarna i bakhuvudet...







Nya sängkläder fr ikea..





Matta som får vara i grovköket.




Stor kudde till soffan i vardagsrummet









Ny tavla till vardagsrummet , ska ev flyttas till hobbyrummet senare.










En prydnadssegelbåt till uterummet...får stå på det vita bordet tillsammans med ett blått doftljus fr YC










Alla knopphandtag ska bytas ut till dessa fast i olika blåa mönster






Underbar doft...luktar hav  och sommar nytvättad tvätt på en o samma gång...

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2012-06-20 11:02:04

Det är jättesnyggt med de färger du valt! Ser fräscht ut, men sätter ändå färg utan att vara skrikigt på något sätt.



Jag har fått nån grej på turkos nu... vet inte vad som hänt, men plötsligt tycker jag att det är en skitsnygg färg, så här hemma blir det mycket turkos och grönt nu.

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-06-29 08:48:07

Jätte fint! Härligt med lite marint och lantlig sommar feeling.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela