smultron på strå

Nya smaker under våren....

Publicerad 2012-06-18 15:26:00 i Mat och bak,



B&J har kommit ut med flera nya smaker under våren, denna är en av dem..så sjukt god! MM en bubblare till Texas Pecan....







Starbar typ som en snickers trodde jag men nä...blä! iongen höjdare alls enligt mig...konstig konsistens och ingen bra jordnötssmak








Ännu en besvikelse...jag ääälskar ju hasselnötter men nä denna  var bara seg och dålig...









Underbara oroeos! Jag ääälskar oreos så när jag såg denna i frysdisken skrek jag inombords av lycka..den är det är bara sååå gott ! TESTA!






Man måste ju bara testa chokladnyheter, vet inte vad jag hade förväntat mig men denna smakade bara socker...små marängbitar som förvisso är "crunchy" men nä...det smakade bara sött o man blev rätt äcklad efter ngn bit....




Denna vare riktigt god...jag älskar ju alla tre smakerna så det  kunde liksom inte gå fel i min värld..den är dock rätt syrlig..men sånt älskar ju jag!






konstig eftersmak ...inte riktigt kokossmak tycker jag...har en annan favorit..så denna t3star jag inte igen...den konstiga eftersmaken höll i sig länge oxå...



Har ni testat några roliga nyheter? Ni kan väl ge mig tips  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela