smultron på strå

Den 18 maj 2012

Publicerad 2012-05-18 00:23:14 i Allmänt,

Idag var du beräknad att komma till oss, det känns fortfarande så overkligt att det ens har hänt, det gör så ont i mig och saknaden är så jäkla stor - 7 månader har gått och jag minns fortfarande allt, jag hoppas att en dag ska de hemska minnena bytas ut mot något underbart , men ovissheten är så stor. Jag drömmer om dig ibland, du är den mest bedårande lilla flicka jag sett, i drömmarna har du ljusa korkskruvslockar precis som jag hade när jag var liten.

Det är dags att gå vidare nu men du kommer alltid vara med mig, alltid vara en del av mig "With Every Heartbeat"

Idag ska jag tillåta mig att sörja , jag behöver gråta ut min sorg , jag hade kunnat ligga här i sängen med vår dotter , det är en sån stor tanke , vad vi återigen kunde ha haft , det är kanske inte meningen att vi ska ha barn ? Hur mkt ska vi orka med egentligen ? Otur? Jo kanske men det gör det inte ett dugg lättare att tro på framtiden.

Men jag ska försöka , jag måste bara läka färdigt först och idag är det bara ett enda mörker

Kommentarer

Postat av: Längtan

Publicerad 2012-05-18 10:33:27

Många tankar till dig idag. Vet vad du går igenom. Tillåt dig vara ledsen över det som inte fick bli.



Kram

Postat av: Iris

Publicerad 2012-05-18 17:06:48

Alla mina varma tankar till er! Många kramar <3

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-18 21:40:40

Du är inte ensam, det ska du veta. Jag har full förståelse för vad ni går igenom.

Jag hade förra året 2 missfall(i v.12 och v.8) med bara 5månader emellan.

Jag har fortfarande inte smält detta, men försöker blicka framåt. Känner mig nästan bara mer desperat. Vi funderar nu på att ta kontakt med adoptionscentrum till hösten.

Postat av: Erika

Publicerad 2012-05-19 09:46:27

Många många kramar till er båda!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-06-01 10:03:29

Tänker så ofta på dig. Er. Läser sällan här men ibland tittar jag in och undrar hur det går för er. Hoppas så in i norden. Håller mina tummar och önskar av hela mitt hjärta att NI en dag får uppleva glädjen i att bli föräldrar.



Många kramar!

Mathilda

Postat av: Marielle

Publicerad 2012-07-09 00:55:17

Var längesen jag var in här nu, men ville bara skicka ett gäng varma tankar till er båda och dom varmaste kramarna du kan tänka dig!! Så oerhört orättvist, men jag kommer fortfarande att hålla mina tummar och hoppas så innerligt på att ni en dag ska få vara med om eran dröm om att få bli föräldrar! Hade jag kunnat så hade jag hjälp dig på mer sätt än att hålla tummar och tänka på er och hoppas för er!

Många, många kramar!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela