smultron på strå

Foodlover..

Publicerad 2012-09-05 20:18:00 i Mat och bak,

 
Mazarintårta med fläderkräm
 
 
 
 
 
Smörstekt abborre med färskpotatis och örtsås...så sjukt gott! Den smälte i munnen...oh my god....
 
 
 
 
 
Gjorde eget fröknäcke , supergott med en skiva stark ost på...typ västerbotten...mmm
 
 
 
Vi gjorde egent sorbet med hallon från trädgården och utan socker..så ljuvligt gott...smak av sommar!
 
 
 
 
Hallonmojito - så sjuk god..särskilt när den fick stå ett tag å låta hallonen dra......
 
 
 
 
 
Gremolatagratinerade grönmusslor...gott tilltugg...
 
 
 
 
 
den godaste efterrätten jag gjort på hela året tror jag Oreo Mud Cake......så sjukt god..men väldigt sliskig...men gooood!
 
 
nu väntar hösten och murriga grytor och soppor...jag ser framemot  ny matinspiration och nya ideér!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-08 09:33:01

Oj vad mycket gott du gjort. Blev sugen på ALLT....... Blir så inspirerad till en bättre kost som jag också behöver. Kram Mamma

Postat av: Luiza

Publicerad 2012-09-23 05:50:40

Men så gott allt det där såg ut!!!! Galet gott. Skulle vilja ha receptet på tårtan , knäckebrödet och oreo efterrätten =).
För min del kan den friska hösten komma nu. Jag gillar det.

Ha en fin dag.
Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela