smultron på strå

Höstmånad

Publicerad 2012-09-04 00:05:00 i




Hänt sen semestern/sommaren...vi har äntligen börjat lista de nya listerna..planen är alla rum nere ska få dessa bredare lister...blir superfint..men uj vilket knep och knåp...
 
 
 
 
har tränat senhårt och ätit lchf sen mitten på juli... M har gått ner 15 kg..,jag har slimmat till mig och har nu börjat bygga muskler och fått en bra kondition..känns super....här hade jag just slagit persbästa på 6 km med över 5 min....
 
 
 
 

Favoritsalladen just nu.....så enkelt..och så gott....
 
 
 
 
 
smoothie på kiwi ,avocado och banan ! Supermumsigt! Det krävs lite ändringar i kosten för att leva hälsosammare, men fasen vad mkt gott man kan äta ändå!
 
 
 
 
 

Sista stranddagen och ngt slags halvdopp, det var svinigt kallt i vattnet... tack Revet för denna sommar <3
 
 
 
 
 
 
 
vi firade 3 år som gifta - läderbröllop!
 
 
 
 
 
 
lite nya gardiner blev sydda...bra pill och lite kul med nytt....
 
 
Det har varit rätt upptagna veckor härhemma..mkt på jobben och dylikt.....nu börjar trattkantarellsäsongen härhemma.och jag LÄNGTAR...efter kylig höstluft, varm choklad..och härlig skog..och såklart..trattisarna!
 
 
 
 
att det var ganska snart exakt ett år sen vi plussade finns ständigt i mina tankar, ...tänk att det gått ett helt år..sjukt.-.. det känns så länge sen..men ändå så färskt...alla minnen...allt...jag trodde nog att vi skulle kommit längre...faktiskt...vi står helt still och trampar på samma ställe som innan allt hände förra hösten...på ett sätt..skönt för att inte behöva ta itu med det jobbiga känslorna med ett nytt försök/misslyckande...men även jobbigt för att inte ett skit hänt...på ett helt år...inget - nada...njet.
 
Vi har ingen stress..jag måste vara redo och det är jag inte än och så får det vara..tänkoer inte stressa fram ngt..eller tvinga mig in i ngt som bara medför mer stress....men det är klart..jag blir inte direkt yngre och ja... vi vet inte så mkt om våra chanser längre..men jag tror ändå att läkarna fortf tror på oss...för vi har ändå blivit gravida 2 ggr..o senast gick vi ju tydligen "långt" enligt alla...senast jag pratade med en läkare på ivfkliniken uttryckte hon det tom som ovanligt...ja vad vet jag...när ska det  ngn gång få gå bra liksom, när ska vi få "tur"...
 
ja som sagt..vi lever, vi mår bra...och nu ska jag försöka kicka igång den här bloggen, för att dokumentera mitt liv igen..jag saknar det och tro mig..så många ggr det senaste halvåret jag blickat tillbaka alla dessa år jag skrivit..det har varit terapi...och det känns skönt att ha en hel del minnen på pränt...
 
 
kram på er!
 
 
o ursäkta bildkvallan, det är från min iphone ;P
 

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2012-09-07 22:53:50

Kul med träningen, jag skall komma igång snart igen jag också - man mår ju sååå gott av det!

Och kul om du hittar tillbaka och börjar blogga, jag gillar din blogg och hur du skriver.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela