smultron på strå

Liv i rutan?

Publicerad 2013-08-20 19:20:24 i Allmänt,

Oj vilken lång paus , sen instegande kom har jag verkligen övergett bloggandet, vi får se hur det går denna gång , inget "nytt" har hänt fast ändå. Jag kämpar, jobbar med migsjälv och utvecklas varje dag, träningen har verkligen gett mig kraft, både fysiskt och psykiskt och jag längtar ofta till gymmet och att få utmana mig själv och få ur mig mina demoner. För det gör verkligen tränandet. Jag är ofta alldeles tom och slut efteråt vilket är en härlig känsla då jag är något av en grubblare och ältare.

Mitt fokus numera är mitt äktenskap- ta hand om varandra och läka såren efter alla jobbiga år och händelser

Träningen- bli starkare och bygga muskler och ännu bättre kondition, fortsätta med löpträningen

Leva i nuet- det allra svåraste som jag jobbar med dagligen, sluta oroa mig för "tänk om, varför" att sluta oroa mig och uppskatta det jag har - just idag!

Jag har saknat att få skriva av mig och jag tror att jag kan emellanåt behöva det, lever just nu med att hitta glädjen, nya hobbyer , och se nya utmaningar i livet. Jag vill lämna all sorg och hemska barnlöshetsår bakom mig, med det sagt ger vi inte upp men ibland måste man släppa taget, o se andra saker i livet som större och som ger mer för att man ska kunna känna att man lever ett bra liv, där vill jag vara, i ett liv där annat står i fokus och där jag är glad .

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2013-08-20 22:00:43

Kul att höra att du lever.

Postat av: Camilla W

Publicerad 2013-08-20 22:30:53

Vad härligt att du är tillbaka <3

Postat av: Spessartin

Publicerad 2013-08-21 09:59:30

Härligt med ett inlägg i din blogg! Hoppas du fortsätter skriva.

Träning är grymt bra för själen, just det där att man rensar ur skallen, kanske inte ens klarar av att tänka en massa tankar när man är igång och måste fokusera på träningen och koncentrera sig på nån övning man gör på gymmet. Det är verkligen så välgörande!

Det är klokt det du skriver att glädjas åt det som finns och inte oroa sig, men ibland är det verkligen inte så lätt som man önskar att det vore.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela